کاشمر طرح

بهترین سرویس دهنده ریپورتاژ

کاشمر طرح

بهترین سرویس دهنده ریپورتاژ

قالیشویی در تجریش

قالیشویی در تجریش

فرش از دیرباز جز مهم ترین اجزای خانه ما ایرانی ها بوده و خانه به کمک آن رنگ و لعاب مخصوص به خود را می گیرد، به همین منظور نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر در منطقه تجریش تهران هستید و قصد دارید فرش های خود را بشویید تا آخر مطلب قالیشویی در تجریش همراه ما باشید.

دیگر آن زمان گذشت که در حیاط خانه هر کدام از ما ایرانی ها، می شد فرش را پهن کرد و به کمک شیر آب یا آب حوضچه، اقدام به شستشوی فرش و قالی کرد چرا که امروزه بسیاری از شهروندان در منازل آپارتمانی زندگی می کنند و به همین دلیل، شستشوی فرش و قالی عملا ممکن نخواهد بود.

البته اگر این عامل را هم در نظر نگیریم، شستشوی فرش یک کار طاقت فرسا و سنگین است و می تواند مشکلاتی برای سلامتی شما ایجاد کند. کمردرد و مشکلات پوستی ناشی از تماس با شوینده های مختلف، از مشکلات جسمی هستند که می توانند هنگام شستشوی فرش گریبان شما را بگیرند.

مضاف بر این، شستشوی فرش زمان زیادی را از شما می گیرد و بعید است که بخواهید با همه این مشکلات خودتان اقدام به شستشوی فرش و قالی تان کنید. اگر به دنبال شستشو فرش و قالیشویی در تجریش هستید، کاردان یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

در حال حاضر چند سالی است که این وظیفه را قالیشویی ها برای ما انجام می دهند که به کمک استفاده از دستگاه ها و روش های جدیدی که در شستشوی فرش، انجام می شود، هم عمر فرش بالاتر می رود و هم می توان در مصرف آب به مقدار قابل توجهی صرفه جویی کرد.

البته مزیت های شستشوی فرش، فقط به این هایی که گفتیم خلاصه نمی شود و غبار روبی فرش و قالی آن هم به طور اساسی، از دیگر مزایای آن محسوب می گردد. شما به کمک جاروبرقی، تنها سطح کمی را می توانید پوشش دهید و بخش زیادی از این گرد و غبار در لایه های زیرین بافت فرش باقی می مانند و ممکن است منجر به حساسیت و بیماری های مختلفی شوند؛ ولی در قالیشویی ها، تمام این گرد و غبارها از بین خواهند رفت.

از دلایل دیگر مفید بودن استفاده از خدمات قالیشویی در تجریش، این است که ممکن است لکه هایی بر روی فرش شما باقی مانده باشد که شما نتوانید آن ها را به راحتی از بین ببرید. هم چنین شستشوی به موقع فرش به از بین رفتن بوی نامطبوع آن کمک شایانی می کند که دغدغه بسیاری از افراد منزل است. در حال حاضر در قالیشویی کاردان روی تمامی این بخش ها، اهتمام خاصی گذاشته می شود تا خیالتان به طور کامل از خدمات این قالیشویی در تجریش راحت باشد.


ادامه مطلب ...