کاشمر طرح

بهترین سرویس دهنده ریپورتاژ

کاشمر طرح

بهترین سرویس دهنده ریپورتاژ

قالیشویی در تجریش

قالیشویی در تجریش

فرش از دیرباز جز مهم ترین اجزای خانه ما ایرانی ها بوده و خانه به کمک آن رنگ و لعاب مخصوص به خود را می گیرد، به همین منظور نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر در منطقه تجریش تهران هستید و قصد دارید فرش های خود را بشویید تا آخر مطلب قالیشویی در تجریش همراه ما باشید.

دیگر آن زمان گذشت که در حیاط خانه هر کدام از ما ایرانی ها، می شد فرش را پهن کرد و به کمک شیر آب یا آب حوضچه، اقدام به شستشوی فرش و قالی کرد چرا که امروزه بسیاری از شهروندان در منازل آپارتمانی زندگی می کنند و به همین دلیل، شستشوی فرش و قالی عملا ممکن نخواهد بود.

البته اگر این عامل را هم در نظر نگیریم، شستشوی فرش یک کار طاقت فرسا و سنگین است و می تواند مشکلاتی برای سلامتی شما ایجاد کند. کمردرد و مشکلات پوستی ناشی از تماس با شوینده های مختلف، از مشکلات جسمی هستند که می توانند هنگام شستشوی فرش گریبان شما را بگیرند.

مضاف بر این، شستشوی فرش زمان زیادی را از شما می گیرد و بعید است که بخواهید با همه این مشکلات خودتان اقدام به شستشوی فرش و قالی تان کنید. اگر به دنبال شستشو فرش و قالیشویی در تجریش هستید، کاردان یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

در حال حاضر چند سالی است که این وظیفه را قالیشویی ها برای ما انجام می دهند که به کمک استفاده از دستگاه ها و روش های جدیدی که در شستشوی فرش، انجام می شود، هم عمر فرش بالاتر می رود و هم می توان در مصرف آب به مقدار قابل توجهی صرفه جویی کرد.

البته مزیت های شستشوی فرش، فقط به این هایی که گفتیم خلاصه نمی شود و غبار روبی فرش و قالی آن هم به طور اساسی، از دیگر مزایای آن محسوب می گردد. شما به کمک جاروبرقی، تنها سطح کمی را می توانید پوشش دهید و بخش زیادی از این گرد و غبار در لایه های زیرین بافت فرش باقی می مانند و ممکن است منجر به حساسیت و بیماری های مختلفی شوند؛ ولی در قالیشویی ها، تمام این گرد و غبارها از بین خواهند رفت.

از دلایل دیگر مفید بودن استفاده از خدمات قالیشویی در تجریش، این است که ممکن است لکه هایی بر روی فرش شما باقی مانده باشد که شما نتوانید آن ها را به راحتی از بین ببرید. هم چنین شستشوی به موقع فرش به از بین رفتن بوی نامطبوع آن کمک شایانی می کند که دغدغه بسیاری از افراد منزل است. در حال حاضر در قالیشویی کاردان روی تمامی این بخش ها، اهتمام خاصی گذاشته می شود تا خیالتان به طور کامل از خدمات این قالیشویی در تجریش راحت باشد.


 

چرا رفوگری فرش و قالیشویی در تجریش مهم است؟

فرش هم مانند بسیاری از وسایل دیگر به مرور زمان دچار فرسودگی می شود و به همین دلیل، باید به آن رسیدگی شود‌. یکی از فرآیندهای مثبتی که روی فرش می توان صورت داد، رفوگری است که کار تخصصی محسوب می شود و توسط افرادی که در این کار مهارت دارند، انجام می گردد.

اگر شما به دنبال یک برند معتبر قالیشویی در تجریش هستید که کار رفوی فرش شما را انجام دهد، روی قالیشویی کاردان، یک حساب ویژه باز کنید. رفوگری در این مجموعه، به صورت های مختلف انجام می شود. فرش ها ممکن است بر اثر سوختگی، سوراخ شدن، پوسیدگی، بیدزدگی و غیره دچار آسیب شوند و به کمک رفو می توان آن ها را دوباره احیا کرد و به مدت طولانی تری از داشتن آن ها در فضای زندگی بهره مند شد.

 

آیا مبلشویی هم در قالیشویی کاردان صورت می گیرد؟

 مبل هم در کنار فرش از اجزای مهم درون منزل و البته محل کار محسوب می شود. این بخش به دلایل مختلف، انواع آلودگی های مختلف ناشی از ذرات غذا، تعریق بدن، موی حیوانات خانگی و غیره را به خودش جذب می کند و می تواند کلکسیونی از بیماری ها را برای شما ایجاد کند.

در مجموعه کاردان، مبلشویی به صورت کاملا تخصصی‌ صورت می گیرد و در آن با توجه به نوع پارچه، مواد شوینده مخصوص به کار برده می شود، تا آلودگی های مختلف و بوی نامطبوع مبلمان شما را از بین ببرد و علاوه بر این کمک کند تا عمر مفید این وسیله بیشتر گردد.

این را هم باید اضافه کنیم که موادی که در مبلشویی به کار برده می شوند خطرات شوینده های دیگر را ندارند و نمی توانند تهدیدی برای سلامتی شما باشند. حال اگر مطمئن شدید که این برند قالیشویی در تجریش می تواند خدمات مبلشویی ایده آلی را به شما ارائه دهد، کافی است به شماره هایی که در وبسایت قرار داده شده تماس حاصل نمایید.


سمپاشی منزل توسط قالیشویی کاردان

بله درست است! قالیشویی کاردان کار سمپاشی منزل شما را نیز علاوه بر قالیشویی در تجریش با کمال میل خواهد پذیرفت اما آیا واقعا به این کار نیاز است؟

در منزل هر کسی می تواند موجودات مختلفی از قبیل موش، سوسک، ساس، عنکبوت و غیره وجود داشته باشد و هر کدام می توانند مشکلات عدیده ای را برای صاحبخانه ایجاد کنند. موش ها به دلیل ناقل بودن بیماری چون طاعون می توانند بسیار خطرناک باشند.

حتی تماس با فضولات این موجودات موذی هم بیماری های بسیاری را سبب می گردد. سوسک ها نیز چون در فاضلاب ها حضور دارند، می توانند بیماری های خطرناکی را موجب شوند و به دلیل کوچک و سخت جان بودنشان، به راحتی نمی توانید از شرشان خلاص شوید.

ساس هم در صورت گزش، شما را دچار عارضه های بدی خواهد کرد. در مورد عنکبوت، البته باید بگوییم که شاید تا حدودی حشره مفیدی قلمداد شود، اما برخی از گونه های آن می توانند نیش های خطرناک و حتی کشنده‌ای داشته باشند. در کل برای رفع این مشکل ناشی از حضور جانوران و حشرات موذی در منزل، سمپاشی بهترین راه است اما اگر خودتان اقدام به این کار کنید، ممکن است دچار مسمومیت های تنفسی شوید چرا که این سموم از مواد شیمیایی خطرناکی ساخته شده اند و شما احتمالا نمی دانید از چه مقدار آن باید برای دفع این موجودات استفاده کنید.

پرسنل متخصص این قالیشویی در تجریش یعنی قالیشویی کاردان، سمپاشی منزل یا محل کار شما را به نحو احسن با مواد کم خطر برای سلامتی شما، برایتان انجام می دهند، بدون اینکه نگرانی برای شما در این زمینه ایجاد شود.

برای انجام سمپاشی منزل یا محل کار، اگر به دنبال یک قالیشویی در تجریش می گردید حتما کار را به یک کاردان بسپارید و بدانید قالیشویی کاردان در کوتاهترین زمان و با کیفیت ترین خدمت مد نظر را به شما ارائه خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.